Маркетингова підтримка товарних інновацій
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Маркетингова підтримка товарних інновацій
|
|
| Creator |
Кардаш, Віктор Якович
|
|
| Subject |
Маркетинг
товарні інновації ємність ринку обсяг споживання платіжоспроможність покупців 658.8.001.76 |
|
| Description |
У статті розглянуто проблеми маркетонгового забезпечення виробництва інноваційної продукції на основі прогнозування місткості ринку та платіжоспроможності покупців.
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2017-09-11T12:56:56Z
2017-09-11T12:56:56Z 2009 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Кардаш В. Я. Маркетингова підтримка товарних інновацій / В. Я. Кардаш // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 77–83.
978-966-2699-66-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22067 |
|
| Language |
uk
|
|