Роль та місце маркетингових досліджень і системного аналізу в управлінні економічними системами відкритого типу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Роль та місце маркетингових досліджень і системного аналізу в управлінні економічними системами відкритого типу
|
|
| Creator |
Федорченко, Андрій Васильович
Федорченко, Андрей Васильевич |
|
| Subject |
Системний підхід
системний аналіз система управління система маркетингових досліджень прийняття рішень 658.8:339.1307 |
|
| Description |
У статті проаналізовано питання дослідження складних економічних систем із застосуванням системного аналізу. Визначено роль та місце системного аналізу і системи маркетингових досліджень у процесах управління складними економічними системами відкритого типу. Представлено головні параметри маркетингових систем як складних кібернетичних систем.
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2017-09-13T07:52:39Z
2017-09-13T07:52:39Z 2009 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Федорченко А. В. Роль та місце маркетингових досліджень і системного аналізу в управлінні економічними системами відкритого типу / А. В. Федорченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 335–345.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22098 |
|
| Language |
uk
|
|