Роль маркетингових досліджень у сучасному маркетинг менеджменті з позицій системного підходу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Роль маркетингових досліджень у сучасному маркетинг менеджменті з позицій системного підходу
|
|
| Creator |
Федорченко, Андрій Васильович
Федорченко, Андрей Васильевич |
|
| Subject |
Система
системоутворюючі принципі та зв’язки системний підхід маркетинг менеджмент маркетингові дослідження 658.101.54 |
|
| Description |
Розглянуто питання щодо сутності, ролі та місця системи маркетингових досліджень у контексті сучасних тенденцій розвитку маркетинг менеджменту на підприємствах з позицій використання системного підходу.
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2017-09-28T12:53:26Z
2017-09-28T12:53:26Z 2008 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Федорченко А. В. Роль маркетингових досліджень у сучасному маркетинг менеджменті з позицій системного підходу / А. В. Федорченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : в 2 ч. – Ч. IІ. – С. 597–605.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22413 |
|
| Language |
uk
|
|