Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств
|
|
| Creator |
Ковінько, Олена
|
|
| Subject |
бізнес-діяльність
диверсифікація аграрна продукція експорт імпорт диверсифікація експорту квоти зовнішня торгівля 339.9:338.43 |
|
| Description |
Проведена оцінка бізнес-діяльності вітчизняних агарних підприємств в умовах міжнародної диверсифікації. Проаналізована структура виробництва та споживання сільськогосподарської продукції в Україні, динаміка експортно-імпортних операцій України з аграрною продукцією. Визначено потенційні можливості аграрних підприємств України в умовах міжнародної диверсифікації бізнес-діяльності.
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2018-03-20T07:43:36Z
2018-03-20T07:43:36Z 2017 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Ковінько О. Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств / Олена Ковінько // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 4. – С. 32–47.
1606-3732 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23978 |
|
| Language |
uk
|
|