Три типові помилки міжнародних досліджень ринку (і як їх уникнути)
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Три типові помилки міжнародних досліджень ринку (і як їх уникнути)
|
|
| Creator |
Бруке, Зач
Brooke, Zach |
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2018-03-20T07:53:00Z
2018-03-20T07:53:00Z 2017 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Бруке З. Три типові помилки міжнародних досліджень ринку (і як їх уникнути) / Зач Бруке // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 4. – С. 66–68.
1606-3732 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23982 |
|
| Language |
uk
|
|