Комплекс маркетингу та його роль в умовах комунікаційної ери маркетингу
eKMAIR
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Комплекс маркетингу та його роль в умовах комунікаційної ери маркетингу
|
|
| Creator |
Пан, Лілія
Абрамович, Ольга |
|
| Subject |
маркетинг
конкуренція marketing |
|
| Description |
Сьогодні, в умовах посилення конкуренції внаслідок науково-технічного прогресу та глобалізації, споживачам стає важко помічати відмінності між товарами різних виробників з точки зору їхньої якості та диференціації. Унікальні за своїми характеристиками товари - рідкість, і навіть якщо вони з'являються в певній товарній категорії, то лаг між запуском товару-інновації та його копіюванням настільки малий, що не дозволяє компаніям використовувати переваги нового продукту в конкурентній боротьбі. Як наслідок - необхідність працювати на насичених однотипними товарами висококонкурентних ринках.
|
|
| Date |
2009-10-13T16:22:06Z
2009-10-13T16:22:06Z 2008 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Пан Л. В. Комплекс маркетингу та його роль в умовах комунікаційної ери маркетингу / Л.В. Пан, О.К. Абрамович // Экономика Крыма. - 2008. - № 25. - С. 33-36.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/374 |
|
| Language |
ua
|
|
| Relation |
Экономика Крыма. - 2008. - № 25.
|
|