Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
| Поле | Співвідношення |
| Title | Сучасні теоретико-методологічні підходи до фахової підготовки майбутніх учителів технологій |
| Names |
Хренова, Вікторія Валеріївна
Khrenova, V.V. |
| Date Issued | 2018 (iso8601) |
| Abstract | У статті здійснено дослідження проблеми фахової підготовки учителів технологій у ВНЗ України та окреслено існуючі на сьогоднішній день напрямки її постановки і розв’язання. Розглядаються чинники, що мають вплив на підготовку майбутніх учителів технологій і мають основоположне значення у контексті вибору підходів до її реалізації. Наведено точки зору що до доцільності застосування того чи іншого підходу у підготовці фахівців на підставі аналізу праць провідних науковців цієї галузі. Виокремлено та детально охарактеризовано низку сучасних основоположних підходів до підготовки майбутніх учителів технологій у вищому навчальному закладі. Описано можливості реалізації того чи іншого з запропонованих підходів під час проектування її змісту, технології навчання зокрема та в цілому у системі професійної підготовки. |
| Genre | Стаття |
| Topic | вчитель технологій |
| Identifier | Хренова В. В. Сучасні теоретико-методологічні підходи до фахової підготовки майбутніх учителів технологій / В. В. Хренова // Педагогічний альманах : зб. наук. пр. / Херсон. акад. неперервної освіти. – Херсон, 2018. – Вип. 37. – С. 210-216. |