Вибірковий метод у статистичних маркетингових дослідженнях
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Вибірковий метод у статистичних маркетингових дослідженнях
					 | 
		|
| Creator | 
															Ковалік, Л.
					 | 
		|
| Description | 
															Розглянуті методи формування вибірки при проведенні маркетингових досліджень. Проаналізовані сфери їх застосування. The methods of forming during the marketing research are given. The spheres of their using are analyzed.
					 | 
		|
| Date | 
															2017-09-06T12:08:21Z
					 2017-09-06T12:08:21Z 2003  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Ковалік Л. Вибірковий метод у статистичних маркетингових дослідженнях / Л. Ковалік // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 83–88. – Бібліографія: 5 назв.
					 http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38972  | 
		|
| Language | 
															ua
					 | 
		|
| Format | 
															application/pdf
					 | 
		|
| Publisher | 
															Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
					 | 
		|