Використання маркетингових комунікацій для просування ТМ «Галицька свіжина»
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Використання маркетингових комунікацій для просування ТМ «Галицька свіжина»
					 | 
		|
| Creator | 
															Вовк, Наталія
					 Андрушко, Наталія  | 
		|
| Subject | 
															маркетингові комунікації
					 торгова марка (ТМ) маркетингова політика просування  | 
		|
| Description | 
															The article analyzes trends of brand in Ukraine. Author presents the main directions of marketing communications brand "Galytska Svizhyna." The article analyzes the content marketing company. As a conclusion, the authors proposed the use of commercial advertising printed products as a new means of marketing communications.  | 
		|
| Date | 
															2017-06-29T08:13:11Z
					 2017-06-29T08:13:11Z 2017  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Вовк Н. Використання маркетингових комунікацій для просування ТМ «Галицька свіжина» / Наталія Вовк, Наталія Андрушко // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 183–184. – Бібліографія: 4 назви.
					 http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38369  | 
		|
| Language | 
															ua
					 | 
		|
| Format | 
															application/pdf
					 | 
		|
| Publisher | 
															Видавництво Львівської політехніки
					 | 
		|