Механізм формування фінансових результатів маркетингової діяльності підприємства
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Механізм формування фінансових результатів маркетингової діяльності підприємства
					 | 
		|
| Creator | 
															Шевців, Л. Ю.
					 | 
		|
| Description | 
															Розглядаються теоретичні та методичні аспекти визначення основних фінансових показників маркетингової діяльності підприємства та вплив факторів макро- і мікросередовища, що визначають їх динаміку. The theoretical and methodological aspects of major finantial activities determination in marketing activity of the enterprise and the influence of macro- and microsphere, that determine their dynamics.
					 | 
		|
| Date | 
															2017-09-06T13:13:00Z
					 2017-09-06T13:13:00Z 2003  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Шевців Л. Ю. Механізм формування фінансових результатів маркетингової діяльності підприємства / Л. Ю. Шевців // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 415–420. – Бібліографія: 6 назв.
					 http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39040  | 
		|
| Language | 
															ua
					 | 
		|
| Format | 
															application/pdf
					 | 
		|
| Publisher | 
															Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
					 | 
		|