Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
| Поле | Співвідношення |
| Title | Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни «Основи швейного виробництва») |
| Names |
Хренова, В.В.
Khrenova, V.V. |
| Date Issued | 2013 (iso8601) |
| Abstract | Стаття присвячена проблемі створення ситуаційних тестових завдань як засобу діагностики рівня сформованості предметних компетенцій студентів-майбутніх учителів технології, що навчатимуть учнів старшої школи основам швейної справи. Здійснено аналіз та визначено сутність понять «тест», «тестування». Подано класифікацію тестів за характерними ознаками. На підставі аналізу наукових публікацій з досліджуваної тематики з’ясовано вид тестів, які доцільно використовувати як засіб діагностики компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи. Розроблено та представлено компетентнісно-орієнтовані ситуаційні тестові завдання (на прикладі дисципліни «Основи швейного виробництва»). |
| Genre | Стаття |
| Topic | компетентнісний підхід |
| Identifier | Хренова В.В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни «Основи швейного виробництва») / В.В. Хренова // Педагогічний дискурс : зб. наук. пр.- Хмельницький : ХГПА, 2013 - Вип. 14. - С. 440-447. |