Комплекс просування при використанні маркетингу в управлінні регіональними економічними системами
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Комплекс просування при використанні маркетингу в управлінні регіональними економічними системами
|
|
| Creator |
Окландер, М. А.
|
|
| Description |
Розглядаються теоретичні засади комплексу просування регіонального маркетингу. Пропонуються показникі ефективності комплексу просування. It observes theoretical basis of promotion mix régional marketing. Propose index’s effective promotion mix.
|
|
| Date |
2017-03-22T10:41:40Z
2017-03-22T10:41:40Z 2001 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Окландер М. А. Комплекс просування при використанні маркетингу в управлінні регіональними економічними системами / М. А. Окландер // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 315–319. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/36843 |
|
| Language |
ua
|
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|