Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
| Поле | Співвідношення |
| Title | Суть і значення системного підходу у процесі формування соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних педагогів |
| Names |
Хмуринська, Тетяна Олександрівна
|
| Date Issued | 2012 (iso8601) |
| Abstract | У статті розглянуто та проаналізовано основні підходи до тлумачення системного підходу у педагогічній науці. Також ми розглянули особливості використання системного підходу в процесі формування соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних педагогів. |
| Genre | Стаття |
| Topic | системний підхід |
| Identifier | Хмуринська Т. О. Суть і значення системного підходу у процесі формування соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних педагогів / Т. О. Хмуринська // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. – Київ-Вінниця, 2012. – Вип. 30. – С. |