Управління маркетинговою діяльністю: поняття, функції та принципи
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Управління маркетинговою діяльністю: поняття, функції та принципи |
|
| Creator |
Коломієць, В.А.
|
|
| Subject |
Устойчивое развитие городов (2018)
|
|
| Date |
2018-04
|
|
| Type |
Доклад на конференции или семинаре
NonPeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/49636/1/ilovepdf_com-123-124.pdf
Коломієць, В.А. (2018) Управління маркетинговою діяльністю: поняття, функції та принципи. In: Матеріали ХІ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції «Сталий розвиток міст», 24-26 квітня 2018 р., Харків. |
|
| Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/49636/
|
|