Маркетингові технології впливу на поведінку споживачів туристського ринку
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Маркетингові технології впливу на поведінку споживачів туристського ринку
|
|
| Creator |
Мазіна, І.О.
|
|
| Subject |
Устойчивое развитие городов (2018)
|
|
| Date |
2018-04
|
|
| Type |
Доклад на конференции или семинаре
NonPeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/49656/1/ilovepdf_com-139-141.pdf
Мазіна, І.О. (2018) Маркетингові технології впливу на поведінку споживачів туристського ринку. In: Матеріали ХІ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції «Сталий розвиток міст», 24-26 квітня 2018 р., Харків. |
|
| Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/49656/
|
|