Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств
CUNTUR
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств
Effect on motivation marketing concept innovation of agricultural enterprises |
|
| Creator |
Якубовська, Наталія
Yakubovska, Nataliia |
|
| Subject |
маркетинг
мarketing інновації сільське господарство innovations agriculture 658 |
|
| Description |
Обгрунтовано доцільність застосування маркетингу при впровадженні інноваційних технологій у сільському господарстві
Expediency of application of marketing is reasonable at introduction of innovative technologies in agriculture |
|
| Date |
2011-06-08T13:07:22Z
2011-06-08T13:07:22Z 2011-05-18 |
|
| Type |
Other
|
|
| Identifier |
Наталія Якубовська. Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств / Наталія Якубовська // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 136 – 137.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1266 |
|
| Language |
uk
|
|
| Coverage |
Тернопіль, Україна
|
|
| Publisher |
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
|
|