Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії
CUNTUR
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії
Маркетинговый процесс как основа разработки конкурентной стратегии Marketing process as a basis for the development of competitive strategy |
|
| Creator |
Шпилик, Світлана Василівна
Шпылык, Светлана Васильевна Shpylyk, Svitlana Vasylivna |
|
| Subject |
конкурентна стратегія
конкурентна перевага стратегічний аналіз маркетинговий комплекс 339.13 |
|
| Description |
У статті розглянуто теоретико-методичні положення та пропозиції, обґрунтовано зміст і послідовність процесу формування маркетингової конкурентної стратегії діяльності підприємств.
|
|
| Date |
2011-07-05T11:56:47Z
2011-07-05T11:56:47Z 2011-05-30 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Шпилик С. Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії [Електронний ресурс] / С. Шпилик // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf.
2223-3822 http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1291 |
|
| Language |
uk
|
|
| Publisher |
ТНТУ
|
|