Відношення молоді до реклами (на прикладі студентів четвертого курсу факультету агротехнологій МНАУ)
CUNTUR
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Відношення молоді до реклами (на прикладі студентів четвертого курсу факультету агротехнологій МНАУ)
					 | 
		|
| Creator | 
															Коцар, Т. Л.
					 Kotsar, T.  | 
		|
| Contributor | 
															Мірошкіна, Наталія Валеріївна, науковий керівник
					 Мирошкина, Наталия Валериевна, научный руководитель Miroshkina, Nataliya, scientific director  | 
		|
| Description | 
															Реклама стала невід’ємною частиною сучасної дійсності. Як інструмент соціалізації вона має великий вплив на формування способу життя сучасної молоді. Мета дослідження – виявити цей вплив.  | 
		|
| Date | 
															2018-06-20T10:43:28Z
					 2018-06-20T10:43:28Z 2017  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Коцар Т. Л. Відношення молоді до реклами (на прикладі студентів четвертого курсу факультету агротехнологій МНАУ) / Т. Л. Коцар ; наук. кер. Н. В. Мірошкіна // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни : матеріали 29-ї студентської науково-теоретичної конференції, м. Миколаїв, 22-24 березня 2017 р. / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – С. 195-197.
					 http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4258  | 
		|
| Language | 
															other
					 | 
		|
| Format | 
															application/pdf
					 | 
		|
| Publisher | 
															Миколаївський національний аграрний університет
					 | 
		|