Дослідження системи планування маркетингу в організації, на прикладі ТОВ "Мрія Центр"
CUNTUR
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Дослідження системи планування маркетингу в організації, на прикладі ТОВ "Мрія Центр"
Research of enterprise’s publicity management, on the example of LLC “Mreya Center” |
|
| Creator |
Тарасенко, Любов Володимирівна
|
|
| Subject |
8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування планування маркетингу маркетинговий синтез рекламна кампанія комунікаційні процеси |
|
| Description |
Розглянуто концептуальні засади системи планування маркетингу як основного інструменту ринкової діяльності. Описано маркетинговий синтез у процесі розробки програми маркетингу. Проведено дослідження щодо оцінки системи планування маркетингової діяльності ТОВ “Мрія Центр”, проаналізовано фінансово-господарські показники та зроблені відповідні висновки. На основі чого запропоновано основні напрями вдосконалення системи планування маркетингу ТОВ “Мрія Центр”, що допоможе підприємству досягнути більшого рівня конкурентоспроможності в агропромисловому комплексі.
|
|
| Date |
2015-12-17T10:30:39Z
2015-12-17T10:30:39Z 2015-12-17T10:30:39Z |
|
| Type |
Other
|
|
| Identifier |
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6412
Анотація дипломної магістерської роботи |
|
| Language |
uk
|
|
| Coverage |
Тернопіль
|
|
| Publisher |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|