Роль інтегрованих маркетингових комунікацій для завоювання нових ринків
CUNTUR
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Роль інтегрованих маркетингових комунікацій для завоювання нових ринків
Role of integrated marketing communications for opening up new markets |
|
| Creator |
Качур, Ірина
Вовк, Ірина Kachur, Iryna Vovk, Iryna |
|
| Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
| Subject |
338.37
|
|
| Date |
2016-01-27T12:46:28Z
2016-01-27T12:46:28Z 2015-03-27 2015-03-27 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Качур І. Роль інтегрованих маркетингових комунікацій для завоювання нових ринків / Ірина Качур, Ірина Вовк // Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної конференції „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“, 27 березня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 123.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7644 Kachur I., Vovk I. (2015) Rol intehrovanykh marketynhovykh komunikatsii dlia zavoiuvannia novykh rynkiv [Role of integrated marketing communications for opening up new markets]. Materials of the Fourth International Scientific Conference "Innovative aspects of resource-use" (Tern., 27 March 2015), pp. 123 [in Ukrainian]. |
|
| Language |
uk
|
|
| Relation |
Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
1. Беркутова Т. А. Маркетингові комунікації: навч. посіб. / Т. А. Беркутова. - М.: Фенікс, 2008. - 254 с. Прес, 2004. - 167 с. 1. Berkutova T. A. Marketynhovi komunikatsii: tutorial, T. A. Berkutova, M., Feniks, 2008, 254 p. Pres, 2004, 167 p. |
|
| Rights |
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015 р.
|
|
| Format |
123
|
|
| Coverage |
27 березня 2015 року
27 March 2015 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
| Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|