| |
| Поле |
Співвідношення |
| |
| Title |
Підходи до оцінки каналів розподілу як маркетингового інтелектуального активу
Approaches to evaluation of the distribution channels as marketing intellectual asset
|
| |
| Creator |
Піняк, Ірина Любомирівна
Piniak, Iryna
|
| |
| Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
|
| |
| Subject |
339.13
|
| |
| Date |
2016-02-02T00:26:12Z
2016-02-02T00:26:12Z
2013-04-25
2013-04-25
|
| |
| Type |
Article
|
| |
| Identifier |
Піняк І. Л. Підходи до оцінки каналів розподілу як маркетингового інтелектуального активу / Ірина Піняк // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 138-140. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8794
Piniak I. (2013) Pidkhody do otsinky kanaliv rozpodilu yak marketynhovoho intelektualnoho aktyvu [Approaches to evaluation of the distribution channels as marketing intellectual asset]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 138-140 [in Ukrainian].
|
| |
| Language |
uk
|
| |
| Relation |
Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
|
| |
| Format |
138-140
|
| |
| Coverage |
25 квітня 2013 року
April 25, 2013
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
| |
| Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
| |