| |
| Поле |
Співвідношення |
| |
| Title |
Формування конкурентних засад стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств
Formation of competitive principles of enterprises marketing activity strategic management
|
| |
| Creator |
Рожко, Наталія
Rozhko, Nataliia
|
| |
| Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
|
| |
| Subject |
339.13
|
| |
| Date |
2016-02-02T00:26:25Z
2016-02-02T00:26:25Z
2013-04-25
2013-04-25
|
| |
| Type |
Article
|
| |
| Identifier |
Рожко Н. Формування конкурентних засад стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств / Наталія Рожко // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 143-145. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8796
Rozhko N. (2013) Formuvannia konkurentnykh zasad stratehichnoho upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstv [Formation of competitive principles of enterprises marketing activity strategic management]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 143-145 [in Ukrainian].
|
| |
| Language |
uk
|
| |
| Relation |
Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
|
| |
| Format |
143-145
|
| |
| Coverage |
25 квітня 2013 року
April 25, 2013
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
| |
| Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
| |