| |
| Поле |
Співвідношення |
| |
| Title |
Сучасні економіко-математичні методи формування маркетингової стратегії
Modern economic and mathematical methods of forming the marketing strategy
|
| |
| Creator |
Ящишин, Тарас
Yashyshyn, Taras
|
| |
| Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
|
| |
| Subject |
339.13
|
| |
| Date |
2016-02-02T00:26:59Z
2016-02-02T00:26:59Z
2013-04-25
2013-04-25
|
| |
| Type |
Article
|
| |
| Identifier |
Ящишин Т. Сучасні економіко-математичні методи формування маркетингової стратегії / Тарас Ящишин // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 153-155. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8801
Yashyshyn T. (2013) Suchasni ekonomiko-matematychni metody formuvannia marketynhovoi stratehii [Modern economic and mathematical methods of forming the marketing strategy]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 153-155 [in Ukrainian].
|
| |
| Language |
uk
|
| |
| Relation |
Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
|
| |
| Format |
153-155
|
| |
| Coverage |
25 квітня 2013 року
April 25, 2013
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
| |
| Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
| |