| |
| Поле |
Співвідношення |
| |
| Title |
Основні складові маркетингу модних товарів
|
| |
| Creator |
Міщук, О.
Стухляк, Д.
|
| |
| Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
| |
| Subject |
339.13
|
| |
| Date |
2016-02-11T10:12:16Z
2016-02-11T10:12:16Z
2012-12-5
2012-12-5
|
| |
| Type |
Article
|
| |
| Identifier |
Міщук О. Основні складові маркетингу модних товарів / О. Міщук, Д. Стухляк // Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 5-6 грудня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — Том Ⅲ: Гуманітарні, соціальні та економічні науки. — С. 26. — (Економіка та підприємництво).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9204
Mishchuk O., Stukhliak D. (2012) Osnovni skladovi marketynhu modnykh tovariv. Collection of abstracts ⅩⅥ Conference of Ternopil Ivan Puluj National Technical University (Tern., 5-6 December 2012), vol. Ⅲ, pp. 26 [in Ukrainian].
|
| |
| Language |
uk
|
| |
| Relation |
Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
|
| |
| Format |
26
|
| |
| Coverage |
5-6 грудня 2012 року
5-6 December 2012
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
| |
| Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
| |