| |
| Поле |
Співвідношення |
| |
| Title |
Поняття та значення екологічного маркетингу
|
| |
| Creator |
Оксентюк, Б.
Оксентюк, А.
|
| |
| Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
| |
| Subject |
658.339.1
|
| |
| Date |
2016-02-11T10:12:23Z
2016-02-11T10:12:23Z
2012-12-5
2012-12-5
|
| |
| Type |
Article
|
| |
| Identifier |
Оксентюк Б. Поняття та значення екологічного маркетингу / Б. Оксентюк, А. Оксентюк // Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 5-6 грудня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — Том Ⅲ: Гуманітарні, соціальні та економічні науки. — С. 27. — (Економіка та підприємництво).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9205
Oksentiuk B., Oksentiuk A. (2012) Poniattia ta znachennia ekolohichnoho marketynhu. Collection of abstracts ⅩⅥ Conference of Ternopil Ivan Puluj National Technical University (Tern., 5-6 December 2012), vol. Ⅲ, pp. 27 [in Ukrainian].
|
| |
| Language |
uk
|
| |
| Relation |
Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
|
| |
| Format |
27
|
| |
| Coverage |
5-6 грудня 2012 року
5-6 December 2012
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
| |
| Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
| |