Роль маркетингових комунікацій в умовах сучасних насичених ринків
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Роль маркетингових комунікацій в умовах сучасних насичених ринків
|
|
| Creator |
Когут, О.
|
|
| Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
| Subject |
229.138
|
|
| Date |
2016-02-20T16:14:55Z
2016-02-20T16:14:55Z 2010-04-22 2010-04-22 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Когут О. Роль маркетингових комунікацій в умовах сучасних насичених ринків / Когут О. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 109. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11731 Kohut O. (2010) Rol marketynhovykh komunikatsii v umovakh suchasnykh nasychenykh rynkiv. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 109 [in Ukrainian]. |
|
| Language |
uk
|
|
| Relation |
Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" |
|
| Format |
109
|
|
| Coverage |
22-23 квітня 2010 року
Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
| Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|