| |
| Поле |
Співвідношення |
| |
| Title |
Оцінювання конкурентних позицій підприємства в процесі формування його маркетингової стратегії
|
| |
| Creator |
Янківська, О.
|
| |
| Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
| |
| Subject |
339.13
|
| |
| Date |
2016-02-20T16:44:17Z
2016-02-20T16:44:17Z
2010-04-22
2010-04-22
|
| |
| Type |
Article
|
| |
| Identifier |
Янківська О. Оцінювання конкурентних позицій підприємства в процесі формування його маркетингової стратегії / Янківська О. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 344. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11966
Yankivska O. (2010) Otsiniuvannia konkurentnykh pozytsii pidpryiemstva v protsesi formuvannia yoho marketynhovoi stratehii. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 344 [in Ukrainian].
|
| |
| Language |
uk
|
| |
| Relation |
Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
|
| |
| Format |
344
|
| |
| Coverage |
22-23 квітня 2010 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
| |
| Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
| |