Суть та функції реклами
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Суть та функції реклами
Essence and functions of advertising |
|
| Creator |
Головата, О.
Holovata, O. |
|
| Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University |
|
| Subject |
реклама
маркетинг конкуренція advertising marketing competition 338.45 |
|
| Date |
2016-03-06T08:26:14Z
2016-03-06T08:26:14Z 2014-04-24 2014-04-24 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Головата О. Суть та функції реклами / О. Головата // Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 24-25 квітня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — Том 2. — С. 37. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13162 Holovata O. (2014) Sut ta funktsii reklamy [Essence and functions of advertising]. Materialy Ⅶ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 24-25 April 2014), vol. 2, pp. 37 [in Ukrainian]. |
|
| Language |
uk
|
|
| Relation |
Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
|
|
| Rights |
© Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2014
|
|
| Format |
37
|
|
| Coverage |
24-25 квітня 2014 року
24-25 April 2014 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
| Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|