| |
| Поле |
Співвідношення |
| |
| Title |
Прихована реклама як нестандартний метод стимулювання збуту
|
| |
| Creator |
Приступа, Б.
|
| |
| Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
| |
| Date |
2016-03-11T08:50:37Z
2016-03-11T08:50:37Z
2012-04-19
2012-04-19
|
| |
| Type |
Article
|
| |
| Identifier |
Приступа Б. Прихована реклама як нестандартний метод стимулювання збуту / Приступа Б. // Збірник тез Ⅴ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 19-20 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 20121 — Том 2. — С. 83. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13713
Pristupa B. (20121) Prikhovana reklama iak nestandartnii metod stimuliuvannia zbutu. Zbirnyk tez Ⅴ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 19-20 April 2012), vol. 2, pp. 83 [in Ukrainian].
|
| |
| Language |
uk
|
| |
| Relation |
Збірник тез Ⅴ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
|
| |
| Rights |
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2012
|
| |
| Format |
83
|
| |
| Coverage |
19-20 квітня 2012 року
19-20 April 2012
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
| |
| Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
| |