| |
| Поле |
Співвідношення |
| |
| Title |
Партизанський маркетинг як інструмент ефективного просування товару на ринок
|
| |
| Creator |
Жирівська, У.
|
| |
| Contributor |
Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
|
| |
| Subject |
67.404.2
|
| |
| Date |
2016-03-13T01:05:23Z
2016-03-13T01:05:23Z
2009-04-23
2009-04-23
|
| |
| Type |
Article
|
| |
| Identifier |
Жирівська У. Партизанський маркетинг як інструмент ефективного просування товару на ринок / Жирівська У. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т., 2009 — Том 2. — С. 116. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14010
Zhyrivska U. (2009) Partyzanskyi marketynh yak instrument efektyvnoho prosuvannia tovaru na rynok. Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 2, pp. 116 [in Ukrainian].
|
| |
| Language |
uk
|
| |
| Relation |
Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
|
| |
| Format |
116
|
| |
| Coverage |
23-24 квітня 2009 року
23-24 April 2009
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
| |