| |
| Поле |
Співвідношення |
| |
| Title |
Сегментація ринку як метод посилення конкурентних позицій вітчизняних підприємств
|
| |
| Creator |
Рибак, Н.
|
| |
| Contributor |
Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
|
| |
| Subject |
339.138
|
| |
| Date |
2016-03-13T01:15:38Z
2016-03-13T01:15:38Z
2009-04-23
2009-04-23
|
| |
| Type |
Article
|
| |
| Identifier |
Рибак Н. Сегментація ринку як метод посилення конкурентних позицій вітчизняних підприємств / Рибак Н. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т., 2009 — Том 2. — С. 198. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14092
Ribak N. (2009) Sehmentatsiia rynku yak metod posylennia konkurentnykh pozytsii vitchyznianykh pidpryiemstv. Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 2, pp. 198 [in Ukrainian].
|
| |
| Language |
uk
|
| |
| Relation |
Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
|
| |
| Format |
198
|
| |
| Coverage |
23-24 квітня 2009 року
23-24 April 2009
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
| |