| |
| Поле |
Співвідношення |
| |
| Title |
Основні підходи до визначення поняття „реклама”
|
| |
| Creator |
Туренко, О.
|
| |
| Contributor |
Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
|
| |
| Subject |
339.138
|
| |
| Date |
2016-03-21T16:14:57Z
2016-03-21T16:14:57Z
2008-04-17
2008-04-17
|
| |
| Type |
Article
|
| |
| Identifier |
Туренко О. Основні підходи до визначення поняття „реклама” / Туренко О. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 164. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14963
Turenko O. (2008) Osnovni pidkhody do vyznachennia poniattia "reklama". Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 164 [in Ukrainian].
|
| |
| Language |
uk
|
| |
| Relation |
Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
|
| |
| Format |
164
|
| |
| Coverage |
17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
| |
| Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
| |