| |
| Поле |
Співвідношення |
| |
| Title |
Бізнес-процес і маркетингове середовище
Business-process and marketing environment
|
| |
| Creator |
Загородна, Ольга
Zagorodna, Olga
|
| |
| Contributor |
Тернопільський національний економічний університет
|
| |
| Subject |
339.138
|
| |
| Date |
2016-05-24T15:16:25Z
2016-05-24T15:16:25Z
2016-04-26
2016-04-26
|
| |
| Type |
Article
|
| |
| Identifier |
Загородна О. Бізнес-процес і маркетингове середовище / Ольга Загородна // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 24-25. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16257
Zagorodna O. (2016) Biznes-protses i marketynhove seredovyshche [Business-process and marketing environment]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 24-25 [in Ukrainian].
|
| |
| Language |
uk
|
| |
| Relation |
Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
|
| |
| Format |
24-25
2
|
| |
| Coverage |
26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
| |
| Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
| |