| |
| Поле |
Співвідношення |
| |
| Title |
Особливості застосування реклами в комплексі просування товарів споживчого призначення
Trade in complex sales promotion consumer goods
|
| |
| Creator |
Фалович, Володимир Андрійович
Горбань, Сніжана
Falovych, Volodymyr
Gorban, Snezana
|
| |
| Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
| |
| Subject |
339.13
|
| |
| Date |
2016-05-24T15:17:56Z
2016-05-24T15:17:56Z
2016-04-26
2016-04-26
|
| |
| Type |
Article
|
| |
| Identifier |
Фалович В. А. Особливості застосування реклами в комплексі просування товарів споживчого призначення / Володимир Фалович, Сніжана Горбань // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 47-48. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16268
Falovych V., Gorban S. (2016) Osoblyvosti zastosuvannia reklamy v kompleksi prosuvannia tovariv spozhyvchoho pryznachennia [Trade in complex sales promotion consumer goods]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 47-48 [in Ukrainian].
|
| |
| Language |
uk
|
| |
| Relation |
Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
|
| |
| Format |
47-48
2
|
| |
| Coverage |
26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
| |
| Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
| |