| |
| Поле |
Співвідношення |
| |
| Title |
Форми взаємодії некомерційної та комерційної сфер у контексті маркетингової перспективи
Forms of interaction of non-commercial and commercial sectors in the context marketing prospects
|
| |
| Creator |
Борисова, Тетяна Михайлівна
Borysova, Tetiana
|
| |
| Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
| |
| Subject |
339.138
|
| |
| Date |
2016-05-24T15:23:27Z
2016-05-24T15:23:27Z
2016-04-26
2016-04-26
|
| |
| Type |
Article
|
| |
| Identifier |
Борисова Т. М. Форми взаємодії некомерційної та комерційної сфер у контексті маркетингової перспективи / Тетяна Борисова // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 118-119. — (Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16303
Borysova T. (2016) Formy vzaiemodii nekomertsiinoi ta komertsiinoi sfer u konteksti marketynhovoi perspektyvy [Forms of interaction of non-commercial and commercial sectors in the context marketing prospects]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 118-119 [in Ukrainian].
|
| |
| Language |
uk
|
| |
| Relation |
Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
|
| |
| Format |
118-119
2
|
| |
| Coverage |
26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
| |
| Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
| |