| |
| Поле |
Співвідношення |
| |
| Title |
Еко-маркетинг: сутність та значення для сучасного суспільства
Eco-marketing: essence and importance for modern society
|
| |
| Creator |
Пантелімон, Оксана
Pantelimon, Oksana
|
| |
| Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
| |
| Subject |
658.8
339.1
|
| |
| Date |
2016-05-24T15:24:41Z
2016-05-24T15:24:41Z
2016-04-26
2016-04-26
|
| |
| Type |
Article
|
| |
| Identifier |
Пантелімон О. Еко-маркетинг: сутність та значення для сучасного суспільства / Оксана Пантелімон // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 134-135. — (Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16311
Pantelimon O. (2016) Eko-marketynh: sutnist ta znachennia dlia suchasnoho suspilstva [Eco-marketing: essence and importance for modern society]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 134-135 [in Ukrainian].
|
| |
| Language |
uk
|
| |
| Relation |
Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
|
| |
| Format |
134-135
2
|
| |
| Coverage |
26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
| |
| Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
| |