| |
| Поле |
Співвідношення |
| |
| Title |
Методи економіко-математичного моделювання в організації маркетингового планування на підприємстві
Methods of economically-mathematical modeling in organization of marketing planning on enterprise
|
| |
| Creator |
Підставка, Неоніла
Pidstavka, Neonila
|
| |
| Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
| |
| Subject |
339.13
|
| |
| Date |
2016-05-24T15:25:02Z
2016-05-24T15:25:02Z
2016-04-26
2016-04-26
|
| |
| Type |
Article
|
| |
| Identifier |
Підставка Н. Методи економіко-математичного моделювання в організації маркетингового планування на підприємстві / Неоніла Підставка // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 138-139. — (Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16313
Pidstavka N. (2016) Metody ekonomiko-matematychnoho modeliuvannia v orhanizatsii marketynhovoho planuvannia na pidpryiemstvi [Methods of economically-mathematical modeling in organization of marketing planning on enterprise]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 138-139 [in Ukrainian].
|
| |
| Language |
uk
|
| |
| Relation |
Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
|
| |
| Format |
138-139
2
|
| |
| Coverage |
26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
| |
| Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
| |