| |
| Поле |
Співвідношення |
| |
| Title |
Особливості створення рекламного звернення
Especially the creation of advertising appeal
|
| |
| Creator |
Білінська, Оксана
Голда, Надія Михайлівна
Bilinsky, Oksana
Golda, Nadiya
|
| |
| Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
| |
| Subject |
658.8.013
|
| |
| Date |
2016-05-24T15:25:47Z
2016-05-24T15:25:47Z
2016-04-26
2016-04-26
|
| |
| Type |
Article
|
| |
| Identifier |
Білінська О. Особливості створення рекламного звернення / Оксана Білінська, Надія Голда // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 148-149. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16318
Bilinsky O., Golda N. (2016) Osoblyvosti stvorennia reklamnoho zvernennia [Especially the creation of advertising appeal]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 148-149 [in Ukrainian].
|
| |
| Language |
uk
|
| |
| Relation |
Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
|
| |
| Format |
148-149
2
|
| |
| Coverage |
26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
| |
| Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
| |