| |
| Поле |
Співвідношення |
| |
| Title |
Основні об’єкти маркетингового управління підприємства
Main objects enterprise marketing management
|
| |
| Creator |
Рожко, Наталія
Rozhko, Natalia
|
| |
| Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
| |
| Subject |
339.13
|
| |
| Date |
2016-05-24T15:30:32Z
2016-05-24T15:30:32Z
2016-04-26
2016-04-26
|
| |
| Type |
Article
|
| |
| Identifier |
Рожко Н. Основні об’єкти маркетингового управління підприємства / Наталія Рожко // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 204-205. — (Стратегічні маркетингові рішення і сучасні теорії ефективності бізнесу).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16346
Rozhko N. (2016) Osnovni obiekty marketynhovoho upravlinnia pidpryiemstva [Main objects enterprise marketing management]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 204-205 [in Ukrainian].
|
| |
| Language |
uk
|
| |
| Relation |
Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
|
| |
| Format |
204-205
2
|
| |
| Coverage |
26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
| |
| Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
| |