Запис Детальніше

Планування рекламних акцій на основі аналізу даних отриманих з системи інтернет комерції

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Планування рекламних акцій на основі аналізу даних отриманих з системи інтернет комерції
Planning promotions based on analysis of data obtained from the internet commerce system
 
Creator Кріль, В. М.
Kril, V.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
 
Subject маркетинг
реклама
аналіз
товар
marketing
advertising
analysis
goods
004.62
 
Date 2016-05-29T03:23:33Z
2016-05-29T03:23:33Z
2016-04-20
2016-04-20
 
Type Article
 
Identifier Кріль В. М. Планування рекламних акцій на основі аналізу даних отриманих з системи інтернет комерції / Кріль В. М. // Матеріали Ⅸ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 20-21 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — Том 1. — С. 73-74. — (Секція: Інформаційні технології).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16558
Kril V. (2016) Planuvannia reklamnykh aktsii na osnovi analizu danykh otrymanykh z systemy internet komertsii [Planning promotions based on analysis of data obtained from the internet commerce system]. Materials of Ⅸ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 20-21 April 2016), vol. 1, pp. 73-74 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅸ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅸ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Format 73-74
2
 
Coverage 20-21 квітня 2016 року
20-21 April 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU