Особливості реалізації маркетингової стратегії в швацькій промисловості України
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Особливості реалізації маркетингової стратегії в швацькій промисловості України
|
|
| Creator |
Гнатченко, Є. Ю.
Міланко, Т. Ю. |
|
| Subject |
Бизнес-администрирования в условиях турбулентной экономики (2018)
|
|
| Date |
2018-02
|
|
| Type |
Доклад на конференции или семинаре
NonPeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/49978/1/ilovepdf_com-52-54.pdf
Гнатченко, Є. Ю. и Міланко, Т. Ю. (2018) Особливості реалізації маркетингової стратегії в швацькій промисловості України. In: ІV Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Бізнес-адміністрування в умовах турбулентної економіки", 01–28 лют. 2018 р., Харків. |
|
| Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/49978/
|
|