Технології підтримки персоніфікованого навчального середовища
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation | http://lib.iitta.gov.ua/711690/ | |
| Title | Технології підтримки персоніфікованого навчального середовища Technologies for supporting personalized learning environment | |
| Creator | Носенко, Ю.Г. Шишкіна, М.П. | |
| Subject | 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques ) 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance | |
| Description | У статті розглянуто адаптивні хмаро орієнтовані технології, розвиток і поширення яких сприяє індивідуалізації та диференціації освітнього процесу, підтримці комп’ютерно орієнтованого навчального середовища, зокрема персоніфікованого, підвищенню якості й доступності електронних освітніх ресурсів. Охарактеризовано асистивні технології, що розглядаються як підгрупа адаптивних технологій, наведено приклади деяких асистивних сервісів підтримки навчання осіб з особливостями психофізичного розвитку. The article considers adaptive cloud oriented technologies, which development and dissemination contributes to the individualization and differentiation of the educational process, the support of a computer-oriented learning environment, in particular personalized, the improvement of the quality and accessibility of electronic educational resources. The assistive technologies that are considered as a subgroup of adaptive technologies are described; the examples of some assistive services for the support of the training of persons with disability are given. | |
| Publisher | Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти | |
| Date | 2018 | |
| Type | Article PeerReviewed | |
| Format | text | |
| Language | uk | |
| Identifier | http://lib.iitta.gov.ua/711690/1/%D0%A0%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B5.pdf - Носенко, Ю.Г. and Шишкіна, М.П. (2018) Technologies for supporting personalized learning environment Нова педагогічна думка, 3 (95). pp. 45-50. ISSN 2520-6427 | |
