Запис Детальніше

"Педагогіка серця": Упровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у практику освітнього процесу ЗВО

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24777/
 
Title "Педагогіка серця": Упровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у практику освітнього процесу ЗВО
"Педагогика сердца": Внедрение педагогических идей В.А. Сухомлинского в практику образовательного процесса ЗВО
"Pedagogics of the heart": Introduction of pedagogical ideas V.O. Sukhomlinsky's practice in the educational process of ZOO
 
Creator Козир, Маргарита Валентинівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті висвітлено інформаційні особливості поняття "педагогіка серця" як ефективного напряму встановлення емоційного контакту в процесі педагогічної взаємодії. Визначено завдання і мету інтеграції ідей В.О. Сухомлинського у практику освітнього процесу ЗВО у форматі "педагогіки серця". Окреслено шляхи їх впровадження як підґрунтя якості освіти в умовах розвитку інформаційного суспільства. Проаналізовано праці вітчизняних і зарубіжних науковців, лінгводидактів, педагогів-практиків, які стосуються педагогічної спадщини видатного педагога
В статье освещены информационные особенности понятия "педагогика сердца" как эффективного направления установления эмоционального контакта в процессе педагогического взаимодействия. Определены задачи и цели интеграции идей В.А. Сухомлинского в практику образовательного процесса ЗВО в формате "педагогики сердца". Определены пути их внедрения как основа качества образования в условиях развития информационного общества. Проанализированы труды отечественных и зарубежных ученых, лингводидактив, педагогов-практиков, касающиеся педагогического наследия выдающегося педагога
In the article the information features of the concept "pedagogics of heart" as an effective direction of establishment of emotional contact in the process of pedagogical interaction are highlighted. The task and purpose of integration of ideas of V.O. Sukhomlinsky's practice in the educational process of ZHO in the format of "pedagogy of the heart". The ways of their introduction as a basis for the quality of education in the conditions of the development of the information society are outlined. The works of domestic and foreign scholars, linguodidactics, and pedagogues-practitioners concerning the pedagogical heritage of the outstanding teacher are analyzed.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2018
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24777/1/M_Kozyr_PO_TP_29_2018.pdf
Козир, Маргарита Валентинівна (2018) "Педагогіка серця": Упровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у практику освітнього процесу ЗВО Педагогічна освіта: теорія і практика (29). с. 41-45. ISSN 2311-2409