Запис Детальніше

Моніторинг стану освітнього середовища університетського коледжу: підходи та параметри

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25030/
http://virtus.confence-ukraine.com.ua
2410-4388, 2415-3133
 
Title Моніторинг стану освітнього середовища університетського коледжу: підходи та параметри
Monitoring of the state of the educational environment of the university college: approaches and parameters
 
Creator Братко, Марія Василівна
 
Subject Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
 
Description У статті презентуються підходи до моніторингу стану освітнього середовища університетського коледжу. На основі якісно-змістових параметрів оцінки розроблена типологія освітнього середовища університетського коледжу (інноваційно-професійне, формально-професійне, прагматично зорієнтоване, формально загальнокультурне). Систематизовано параметри оцінки освітнього середовища університетьского коледжу (професійна широта, професійна насиченість, соціокультурна інтенсивність, узгодженість, відкритість, мобільність, інформаційність).
The article presents approaches to monitoring the state of the educational environment of the university college. Based on qualitative and substantive evaluation parameters, a typology of the educational environment of the university college has been developed (innovative-professional, formally professional, pragmatically oriented, formally general-cultural). The parameters of evaluation of the educational environment of the university college (professional breadth, professional saturation, socio-cultural intensity, consistency, openness, mobility, informationality) have been systematized.
 
Publisher Volodymyr Dahl East Ukrainian National University
 
Date 2018-06
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25030/1/M_Bratko_Virtus_25_2018_PI.pdf
Братко, Марія Василівна (2018) Моніторинг стану освітнього середовища університетського коледжу: підходи та параметри Virtus (25). с. 90-94. ISSN 2410-4388