Запис Детальніше

Legal and ethical foundations of advertising and PR activities: Professional standards

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25266/
 
Title Legal and ethical foundations of advertising and PR activities: Professional standards
Правові та етичні основи рекламної та PR діяльності: Професійні стандарти
Правовые и этические основы рекламной и PR деятельности: Профессиональные стандарты
 
Creator Семенець, Олена Олександрівна
 
Subject Робочі програми навчальних дисциплін
 
Description The content module «Professional Standards» is designed to develop knowledge and skills of the bachelor of advertising and Public Relations in terms of legal and ethical principles of work in the specialty. The purpose of teaching the discipline is the mastering of basic professional standards of ctivities of advertiser and PR specialist, ability to apply ethical principles and standards in practice, formation of readiness to carry out socially responsible professional activities.
Змістовий модуль «Професійні стандарти» покликаний формувати знання і навички бакалавра реклами та зв’язків з громадськістю в аспекті правових та етичних засад роботи за фахом. Метою викладання дисципліни є засвоєння студентами основних професійних стандартів діяльності рекламіста і PR фахівця, здобуття вмінь застосовувати етичні принципи та стандарти на практиці, формування готовності здійснювати соціально відповідальну фахову діяльність.
Содержательный модуль «Профессиональные стандарты» направлен на формирование знаний и навыков бакалавра рекламы и связей с общественностью в аспекте правовых и этических основ работы по специальности. Целью преподавания дисциплины является усвоение студентами основных профессиональных стандартов деятельности рекламиста и PR специалиста, освоение умений применять этические принципы и стандарты на практике, формирование готовности осуществлять социально ответственную профессиональную деятельность.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2018
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25266/1/O_Semenets_%20PEORPRDPS_2_IJ.pdf
Семенець, Олена Олександрівна (2018) Правові та етичні основи рекламної та PR діяльності: Професійні стандарти [Навчально-методичні матеріали]