Особливості організації освітнього середовища: середовище, що належить дітям
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25840/
978-966-178-985-1 |
|
| Title |
Особливості організації освітнього середовища: середовище, що належить дітям |
|
| Creator |
Найда, Юлія Михайлівна
|
|
| Subject |
Навчально-методичні посібники
|
|
| Description |
Мета цього розділу – описати особливості організації та управління класом, що відповідають розвивальним потребам дитини в соціокультурному контексті, а саме: розвитку таких якостей, як працьовитість, ініціативність, автономність, довіра, вміння вчитися, участь у виробленні спільних правил, розвиток і підтримка дружніх стосунків, співпраця, повага до однолітків і вчителів, відповідальність та успішність. |
|
| Publisher |
Київ «Літера ЛТД» 2018
|
|
| Date |
2018
|
|
| Type |
Розділ підручника/навчального посібника
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25840/1/Y_Nayda_KSPKIO.pdf
Найда, Юлія Михайлівна (2018) Особливості організації освітнього середовища: середовище, що належить дітям In: Нова українська школа: порадник для вчителя. Київ «Літера ЛТД» 2018, с. 42-112. |
|