Запис Детальніше

Урахування суб’єктного досвіду студента в процесі викладання математичних дисциплін = Considering student’s subjective experience in teaching mathematical disciplines

eIR NUOS

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Урахування суб’єктного досвіду студента в процесі викладання математичних дисциплін = Considering student’s subjective experience in teaching mathematical disciplines
 
Creator Романчук, Н. О.
Romanchuk, N. О.
 
Subject суб’єктний досвід
математична підготовка
математичні дисципліни
вищі технічні заклади освіти
гуманізація освітнього процесу
суб’єкт-суб’єктна взаємодія
subjective experience
mathematical training
mathematical disciplines
higher technical educational establishments
humanization of the educational process
subject-subject interaction
 
Description У статті досліджуються теоретичні засади та практичні шляхи врахування суб’єктного досвіду студента в процесі викладання математичних дисциплін. Проаналізовано сучасний стан та актуальні проблеми викладання математичних дисциплін у вищих технічних закладах освіти = The article deals with the theoretical background and practical ways of considering subjective experience in teaching students mathematical disciplines. The current state and actual problems of teaching mathematics in higher technical educational establishments are analyzed.
Романчук, Н. О. Урахування суб’єктного досвіду студента в процесі викладання математичних дисциплін / Н. О. Романчук // Наук. вісн. МНУ. Сер. Педагогічні науки. – Миколаїв, 2016. – № 4 (55). – С. 159–162.
 
Date 2018-02-09T11:39:19Z
2018-02-09T11:39:19Z
2018-02-09
 
Type Other
 
Identifier http://hdl.handle.net/123456789/2372
 
Language other
 
Relation УДК;378.147.111:51