Запис Детальніше

Методи та дослідження з подовження терміну служби несучих конструкцій тягового рухомого складу для промислового транспорту

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методи та дослідження з подовження терміну служби несучих конструкцій тягового рухомого складу для промислового транспорту
Методы и исследования по продлению срока службы несущих конструкций тягового подвижного состава для промышленного транспорта
Methods and Research Concerning Service Life Extension of Supporting Structures of Traction Rolling Stock for Industrial Transport
 
Creator Бондарєв, Олександр Матвійович
Горобець, Володимир Леонідович
Horobets, Volodymyr L.
Мямлін, Сергій Віталійович
Бондарев, Александр Матвеевич
Горобец, Владимир Леонидович
Мямлин, Сергей Витальевич
Bondarev, Oleksandr M.
Bondaryev, Oleksandr M.
Gorobets, Vladimir L.
 
Contributor Myamlin, Serhiy V.
 
Subject візки
кузови
розрахункові моделі
експериментальні дослідження
теоретичні розрахунки
тепловози ТГМ6А
тягові агрегати ОПЕ1А
показники міцності
КБМ
КВАГ
тележки
кузова
расчетные модели
экспериментальные исследования
теоретические расчеты
тепловозы ТГМ6А
тяговые агрегаты ОПЕ1А
показатели прочности
bogies
bodies
calculation models
experimental studies
theoretical calculations
TGM6A locomotives
traction aggregates OPE1A
durability indicators
 
Description Бондарєв, О. М.
Методи та дослідження з подовження терміну служби несучих конструкцій тягового рухомого складу для промислового транспорту / О. М. Бондарєв, В. Л. Горобець, С. В. Мямлін // Наука та прогрес транспорту. — 2014. — № 2 (50). — С. 130 —151. — Бібліогр. в кінці ст. — doi: 10.15802/stp2014/23790
UK: Мета. Метою роботи є науково обґрунтоване впровадження напрацьованих методик у виконання робіт із подовження призначеного терміну служби одиниць тягового та моторного рухомих складів промислового
транспорту. Методика. Для досягнення поставленої мети було проведено аналіз напрацьованих методик із подовження призначеного терміну служби тягового та моторного рухомих складів магістрального транспорту; напрацьовані методики під час вирішення питань щодо подовження призначеного терміну експлуатації одиниць рухомого складу було адаптовано відповідно до тепловозів ТГМ6А та тягових агрегатів типу ОПЕ1А. Результати. На підставі комплексу проведених експериментальних та теоретичних досліджень отримано результати, які надали підставу для визначення можливості використання напрацьованих методик у вирішенні питань із подовження призначеного терміну експлуатації одиниць рухомого складу стосовно тепловозів
ТГМ6А та тягових агрегатів типу ОПЕ1А. Наукова новизна. На основі експериментальних і теоретичних досліджень виконано наукове супроводження робіт, що забезпечить подовження призначеного строку служби
тягових та моторних одиниць промислового рухомого складу. Практична значимість. Розроблено технічні рішення із заходами, які мають виконуватися під час експлуатації в межах подовженого призначеного терміну
служби тягових та моторних одиниць промислового рухомого складу підприємств, на яких використовуються тепловози та тягові агрегати.
RU: Цель. Целью работы является научно обоснованное внедрение наработанных методик исполнения работ по продлению назначенного срока службы единиц тягового и моторного подвижных составов промышленного транспорта. Методика. Для достижения поставленной цели был проведен анализ наработанных методик по продлению назначенного срока службы тягового и моторного подвижных составов магистрального транспорта; наработанные методики во время решения вопросов касательно продления назначенного срока эксплуатации единиц подвижного состава были адаптированы к тепловозам ТГМ6А и тяговым агрегатам типа ОГЕ1А. Результаты. На основании комплекса проведенных экспериментальных и теоретических исследований получены результаты, которые дали повод для определения возможности использования наработанных методик в решении вопросов по продлению назначенного срока эксплуатации единиц
подвижного состава касательно тепловозов ТГМ6А и тяговых агрегатов типа ОПЕ1А. Научная новизна. На
основании проведенных экспериментальных и теоретических исследований выполнено научное сопровождение работ, обеспечивающих продление назначенного срока службы тяговых и моторных единиц промышленного подвижного состава. Практическая значимость. Разработаны технические решения с мероприятиями, которые должны выполняться во время эксплуатации в пределах продленного назначенного срока службы тяговых и моторных единиц промышленного подвижного состава предприятий, на которых в обеспечении основных технологических циклов используются тепловозы и тяговые агрегаты.
EN: Purpose. The purpose of work is scientifically grounded introduction of the acquired techniques into works for service life extension of the traction and motor rolling stock for industrial transport. Methodology. To achieve the purpose it was analyzed the acquired techniques for service life extension of the traction and motor rolling stock for mainline transport. The acquired techniques during solution of problems concerning the service life extension of rolling stock units were adapted to the locomotives TGM6A and traction aggregates OPE1A. Findings. On the basis of experimental and theoretical complex of studies some results were obtained. They gave the ground to determine the possibility of acquired techniques use when solving the problems on service life extension of rolling stock units concerning locomotives TGM6A and traction aggregates OPE1A. Originality. On the basis of conducted experimental and theoretical studies scientific maintenance of the works providing extension of service life of traction and motor units of industrial rolling stock was executed. Practical value. Technical solutions and measures, which have to be carried out during operation within the prolonged appointed service life of traction and motor units of industrial rolling stock enterprises using locomotives and traction aggregates to provide the basic technological cycles were developed.
 
Date 2014-11-12T12:38:22Z
2014-11-12T12:38:22Z
2014
 
Type Article
 
Identifier doi: 10.15802/stp2014/23790
2307–3489 (Print)
2307–6666 (Online)
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2916
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ