Запис Детальніше

Покращення методів випробувань тягових двигунів та допоміжних машин електровозів постійного струму

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Покращення методів випробувань тягових двигунів та допоміжних машин електровозів постійного струму
Улучшение методов испытаний тяговых двигателей и вспомогательных машин электровозов постоянного тока
Improvement of the testing methods of traction engines and supporting machines of the direct current electric locomotives
 
Creator Лоза, Петро Олексійович
Лоза, Петр Алексеевич
Loza, Petro O.
 
Subject електровози постійного струму
тягові електромашини
приймально-здавальні випробування
уніфікація обладнання
енергетичні показники
нагрівання
годинний струм
электровозы постоянного тока
тяговые электромашины
приёмо-сдаточные испытания
унификация оборудования
энергетические показатели
нагревание
часовой ток
direct current electric locomotives
traction electric machines
acceptance tests
unification of equipment
energy datum
heating
hourly current
 
Description Лоза, П. О. Покращення методів випробувань тягових двигунів та допоміжних машин електровозів постійного струму : Авт. дис. к. т. н.: 05.22.09 / П. О. Лоза ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Д., 2010. - 19 с. УДК 629.423.3:621.3.024 Захист — 04 лютого 2010 р.
UK: АНОТАЦІЯ. Дисертація присвячена покращенню методів приймально-здавальних випробувань (ПЗВ) тяглових електродвигунів ТЕД та допоміжних машин електровозів постійного струму за рахунок застосування нових технологій випробувань, підвищення енергетичних та інших показників випробувального обладнання.
Знайдено співвідношення між годинними струмами при випробуваннях ТЕД на нагрівання під час ПЗВ при умові 100%-ої примусової вентиляції та без неї, а також між струмом тривалого режиму та годинним струмом при випробуванні електродвигунів вентиляторів на нагрівання при виконанні ПЗВ.
Вказані співвідношення дають можливість проводити випробування ТЕД на нагрівання протягом однієї години без примусової вентиляції та в 3-4 рази зменшити час випробувань електродвигунів вентиляторів. Визначені параметри напівпровідникових пристроїв ВДП та ЛП (вольтододатнього та лінійного) стендів взаємного навантаження. Розроблені теоретичні положення по уніфікації вказаних пристроїв. З використанням цих положень проведені чисельні розрахунки, що дали можливість сформулювати рекомендації по практичній реалізації уніфікації обладнання випробувальних стендів.
Дістало подальший розвиток обґрунтування доцільності застосування мостових керованих випрямлячів трифазного струму в якості ВДЛ та ЛП. На базі відповідних досліджень запропоновано ряд мір для підвищення енергетичних показників ВДП та ЛП (секціювання первинної обмотки трансформатора, підключення компенсуючих та фільтруючих конденсаторів). Проведена чисельна оцінка ефективності цих мір при випробуваннях тягових електромашин електровозів постійного струму.
RU: АННОТАЦИЯ. Диссертация посвящена улучшению методов приёмо-сдаточных испытаний (ПСИ) тяговых электродвигателей (ТЭД) и вспомогательных машин электровозов постоянного тока за счет применения новых технологий испытаний, повышения энергетических и других показателей испытательного оборудования. Найдены соотношения между часовыми токами при испытаниях ТЭД на нагревание во время ПСИ при условии 100%-ой принудительной вентиляции и без неё, а так же между током длительного режима и часовым током при испытаниях электродвигателей вентиляторов на нагревание при выполнении ПCИ.
Указанные соотношения дают возможность проводить испытания ТЭД на нагревание на протяжении одного часа без принудительной вентиляции и в 3-4 раза уменьшить время испытаний электродвигателей вентиляторов.
Определены параметры полупроводниковых устройств ВДУ и ЛУ (вольтодобавочного и линейного) стендов взаимной нагрузки.
Разработаны теоретические положения по унификации указанных устройств. С использованием этих положений проведены численные расчеты, что дало возможность сформулировать рекомендации по практической реализации унификации оборудования испытательных стендов.
Получило дальнейшее развитие обоснование целесообразности применения мостовых управляемых выпрямителей трёхфазного тока в качестве ВДУ и ЛУ.
На основе соответствующих исследований предложен ряд мер для повышения энергетических показателей ВДУ и ЛУ (секционирование первичной обмотки трансформатора, подключение компенсирующих и фильтрующих конденсаторов). Проведена численная оценка эффективности этих мер при испытаниях тяговых электромашин электровозов постоянного тока.
EN: ABSTRACT.railway transport named after academician V. Lazaryan, Dnepropetrovsk, 2010.
The dissertation is devoted to the improvement of acceptance tests’(AT) methods of traction electric motors (TEM) and supporting machines of d. c. electric locomotives due to the application of new testing technologies, increase of energy and other datum of the test equipment. The correlation between hourly currents are found at TEM tests for heating during the AT time in condition of 100%-s' forced ventilation and without it, and between long-time mode current and hourly current at the heating tests of electric motors of ventilators at performance of AT.
The specified correlations enable to carry out of TEM tests for heating during one hour without forced ventilation and to reduce the tests’ time of electric motors of ventilators in 3-4 times.
Parameters of semi-conductor booster and linear devices of pumpback stands are determined.
Theoretical positions on unification of the specified devices are developed. With the use of these positions numerical calculations that enabled to formulate recommendations on practical realization of unification of the equipment of test beds are carried out.
Substantiation of the reasonability of application of bridge controlled three phase rectifiers as the booster and linear devices has received a further development.
On the basis of corresponding research a number of measures for increase of energy datum of booster and linear devices (sectioning of a primary transformer winding, connection of compensating and filtering condensers) is offered. The numerical estimation of efficiency of these measures is carried out at tests of traction electric machines of d.c. electric locomotives.
 
Date 2016-12-06T09:44:58Z
2016-12-06T09:44:58Z
2010-01-02
 
Type Thesis
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9189
 
Language uk_UA
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна