Запис Детальніше

Нормальное давление колодок на тормозной шкив в колодочных и ленточно-колодочных тормозах

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Нормальное давление колодок на тормозной шкив в колодочных и ленточно-колодочных тормозах
Нормальний тиск колодок на гальмовий шків у колодкові й ленточно–колодкових гальмах
Normal Pressure Pad on the Brake Shoe in the Pulley and Belt-Drum Brakes
 
Creator Бондаренко, Леонид Николаевич
Колбун, Виктор Викторович
Жаковский, Александр Дмитриевич
Бондаренко, Леонід Миколайович
Колбун, Віктор Вікторович
Жаковський, Олександр Дмитрович
Bondarenko, Leonid M.
Bondarenko, Leonid N.
Kolbun, Victor V.
Zhakovskyi, Olexander D.
 
Subject равномерно–распределенная нагрузка
сила прижатия колодки
абсолютно жесткая колодка
рівномірно–розподілене навантаження
сила притиснення колодки
абсолютно тверда колодка
КТБМ
uniformly-distributed load
the force of pressing pads
absolutely rigid block
 
Description Бондаренко, Л. Н. Нормальное давление колодок на тормозной шкив в колодочных и ленточно-колодочных тормозах: [препринт] / Л. Н. Бондаренко, В. В. Колбун, А. Д. Жаковский // Вісник сертифікації залізничного транспорту. — 2016. — № 1. — С. 12—16.
RU: В статье уточняются величины нормальных давлений колодки на тормозной шкив и величина тормозного момента колодочных и ленточно-колодочных тормозов. Показано, что величина тормозного момента, при угле обхвата 80º, меньше реального. Отношение натяжений набегающей и сбегающей ветвями ленточно-колодочного тормоза зависит от угла обхвата колодкой шкива с учетом и без учета жесткости колодки.
UK: У статті уточнюються величини нормальних тисків колодки на гальмовий шків і величина гальмового моменту колодкових і ленточно – колодкових гальм. Показане, що величина гальмового моменту, при куті обхвату 80º, менше реального. Відношення натягів, що набігає, що й збігає галузями ленточно – колодкового гальма залежить від кута обхвату колодкою шківа з обліком і без обліку твердості колодки.
EN: The article clarifies the magnitude of normal pressure pads on the brake pulley and the magnitude of the braking torque shoe and belt - drum brakes. It is shown that the value of the braking torque, at an angle of 80º girth, less real. Relationship tension upwind and trailing branches belt - drum brake depends on the angle of wrap pulley block with and without pads stiffness.
 
Date 2017-01-05T12:01:15Z
2017-01-05T12:01:15Z
2016
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9317
 
Language ru
 
Publisher Государственное предприятие "Днепропетровский орган по сертификации железнодорожного транспорта"